+381 63 507 225

Marketing kampanja

Lorem ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard.

Treba Vam marketing kampanja po principu ključ u ruke? Na pravom ste mestu! Adverting doo pruža usluge istraživanja tržišta, konsalting, osmišljavanje, dizajn, izradu , izbor medija, terensku promociju, odnosno sve što je potrebno da kada jednom ugovorimo detalje kampanje, njen tok i okvire poverite nama.

Marketing Promotivne Kampanje se ne rade po šablonu, već one zavise, od specifičnosti delatnosti preduzeća, specifičnosti ciljnog tržišta , specifičnosti i veličine sredine odnosno prostora na kome se kampanja sprovodi , kao i drugih manje bitnih faktora.

Nakon konsaltinga o namerama i ciljevima buduće kampanje , mi možemo da Vam osmislimo i sprovedemo ciljnu kampanju. Uspešnost i rezultati kampanje u mnogome zavise od ciljeva kampanje. Ciljevi kampanje mogu biti izgradnja novog imidža, pridobijanje novih potrošača ili klijenata, poboljšavanje slike o preduzeću kod potencijalnih ili postojećih klijenata i slično.

Troškovi promotivne kampanje mogu se odrediti na tri načina:

Kampanja sa predviđenim resursima

U ovom slučaju Vi želite da izdvojite određena sredstva za promovisanje, i znate precizno kolika su ta sredstva, bilo da se radi o jednokratnom izdvajanju ili o periodičnim vremenskim ulaganjima. Mi Vam na osnovu dostupnih sredstava predlažemo vrstu i tok kampanje, odnosno vremenski program kampanje kada se radi o ulaganjima na godišnjem nivou. Ovakav način planiranja kampanja, je svojstven za stabilna preduzeća kao i preduzeća koja se nalaze na prelazu od malog ka srednjem a koja su u stanju da predviđaju sopstveni budžet odnosno budžete koji su spremni da ulože u budućnost putem promovisanja.

Kampanja određuje resurse

U ovom slučaju mi Vam predlažemo šta sve jedna kampanja može da uključi, upoznajemo Vas sa pojedinačnim načinima promovisanja i predlažemo. Tako na primer reklamiranje putem TV-a, s obzirom da se radi o velikim ulaganjima je uvek preporučljivo. Nakon konsultacije i usvajanja sadržaja i obima kampanje, izračunavaju se potrebna ulaganja (ako je potrebno modifikuju se određeni delovi, dodaje ili oduzima) i određuje se termin otpočinjanja odnosno završetka kampanje.

Obimna kampanja

Ovakve kampanje su svojstvene za preduzeća koja prave proboj na određenom tržištu. Za ovakve kampanje se obično prvo preporučuje istraživanje tržišta i to terensko a ako je to moguće onda i putem Interneta. Na osnovu povratnih rezultata se dolazi do predloga kampanje.

Ograničen budžet
Kada je budžet mali i ograničen, moguće je odlučiti se za jednu vrstu promocije, ili pak reklamiranje na užem području. U tom slučaju po izboru najkorisnijih promotivnih materijala, promotivne aktivnosti se sprovode sa akcentom na smanjivanje troškova, a s druge strane pokušave se dostići ciljno tržište. Uspeh pojedinačne akcije, diktira razvoj budućih aktivnosti.