Troškovi promotivne kampanje mogu se odrediti na tri načina:
U ovom slučaju Vi želite da izdvojite određena sredstva za promovisanje, i znate precizno kolika su ta sredstva, bilo da se radi o jednokratnom izdvajanju ili o periodičnim vremenskim ulaganjima. Mi Vam na osnovu dostupnih sredstava predlažemo vrstu i tok kampanje, odnosno vremenski program kampanje kada se radi o ulaganjima na godišnjem nivou. Ovakav način planiranja kampanja, je svojstven za stabilna preduzeća kao i preduzeća koja se nalaze na prelazu od malog ka srednjem a koja su u stanju da predviđaju sopstveni budžet odnosno budžete koji su spremni da ulože u budućnost putem promovisanja.
U ovom slučaju mi Vam predlažemo šta sve jedna kampanja može da uključi, upoznajemo Vas sa pojedinačnim načinima promovisanja i predlažemo. Tako na primer reklamiranje putem TV-a, s obzirom da se radi o velikim ulaganjima je uvek preporučljivo. Nakon konsultacije i usvajanja sadržaja i obima kampanje, izračunavaju se potrebna ulaganja (ako je potrebno modifikuju se određeni delovi, dodaje ili oduzima) i određuje se termin otpočinjanja odnosno završetka kampanje.
Ovakve kampanje su svojstvene za preduzeća koja prave proboj na određenom tržištu. Za ovakve kampanje se obično prvo preporučuje istraživanje tržišta i to terensko a ako je to moguće onda i putem Interneta. Na osnovu povratnih rezultata se dolazi do predloga kampanje.